Rendezvényszervezés-Esküvőszervezés-Catering

Event&Mind

Kapcsolat


Event&Mind Rendezvényügynökség

Iroda: 

1071 Budapest Városligeti fasor 35/a

Darázs Tímea - Rendezvény Igazgató

Telefon:

+3670/884-24-24

E-mail:

info@eventandmind.hu

Web:

www.eventandmind.hu

Facebook:

www.facebook.com/eventandmind/

Instagram:

event_and_mind


Wedding&Mind

Azt szeretnénk, hogy esküvőtök életetek legszebb napja legyen. Esküvőszervezőink abban segítenek nektek, hogy az oltárig vezető út is élményekkel teli, izgalmas időszak legyen melyre ugyanolyan boldogan gondoltok majd vissza mint a nagy napra.


ESKÜVŐI SZOLGÁLTATÁSAINK KÖZÜL AZ ALÁBBIAKAT VÁLASZTHATJÁTOK:


TANÁCSADÁS

Ha nem tudjátok, hogyan kezdjetek neki, mik a legfontosabb kérdések, feladatok, esküvőszervezőnk szívesen áll rendelkezésetekre egy konzultációra. A konzultáció során nem ajánlunk nektek szolgáltatókat, helyette elmondjuk mire figyeljetek a helyszín, a vendéglátás, a dekoráció vagy a zenekar kiválasztásánál, a forgatókönyv megírásánál és választ adunk minden egyébb felmerülő kérdésre.

A Tanácsadás díja 1 óra időtartamra: 20.000 Ft


ESKÜVŐSZERVEZŐ BÉRLÉSE

Ha magatok szervezitek esküvőtöket, de a nagy napon szükségetek lenne valakire aki kézben tartja az eseményeket és összehangolja a szolgáltatók munkáját, forduljatok hozzánk bizalommal. 

Esküvőszervező bérlése: 5.000Ft/óra


TELJESKÖRŰ ESKÜVŐSZERVEZÉS - ALAPCSOMAG

Amennyiben esküvőtök szervezését ránk bízzátok, szervezési díjunk az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

- Az első találkozástól az esküvő napjáig folyamatos kapcsolattartás e-mailben és telefonon

- 5 db személyes találkozó

- A tökéletes helyszín megtalálása 

- Helyszínbejárás (maximum 3 alkalommal)

- Szolgáltatók bemutatása és segítségnyújtás a megfelelő kiválasztásában (vendéglátás, zenekar, dekoráció, ceremónia mester, fótós, stb.)

- Szolgáltatók munkájának összehangolása, forgatókönyv megírása, talákozók szervezése

- Az esküvő napján az esküvőszervező folyamatos részvétele hajnali 1 óráig, a szolgáltatók munkájának koordinálása, természetesen mind ezt a ti elvárásaitoknak, kívánságaitoknak megfelelően.

Az alapcsomag díja: 200.000 Ft


TELJESKÖŰ ESKÜVŐSZERVEZÉS - PRÉMIUM CSOMAG

Amennyiben esküvőtök szervezését ránk bizzátok, szervezési díjunk az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

- Az első találkozástól az esküvő napjáig folyamatos kapcsolattartás e-mailben és telefonon

- 10 db személyes találkozó

- Egyedi esküvői téma megtervezése

- A tökéletes helyszín megtalálása

- Helyszínbejárás (maximum 5 alkalommal)

- Szolgáltatók bemutatása és segítségnyújtás a megfelelő kiválasztásában (vendéglátás, zenekar, dekoráció, ceremónia mester, fótós, stb.)

- Szolgáltatók munkájának összehangolása, forgatókönyv megírása, találkozók szervezése

- Részletes költségvetés készítése 

- Szolgáltatók kifizetésének intézése 

- Külföldi vendégek esetén szállások, transzferek intézése

- Az esküvő napján az esküvőszervező folyamatos részvétele, a szolgáltatók munkájának koordinálása, természetesen mind ezt a ti elvárásaitoknak, kívánságaitoknak megfelelően.

A prémium csomag díja: 300.000 Ft

 

Bármelyik szolgáltatásunk iránt is érdeklődsz, kérd ajánlatunkat bátran!

Ajánlatkérés

Űrlapunk segítségével könnyen kérhet tanácsot szolgáltatásainkról. Küldje be űrlapunkat és kollégánk 24 órán belül felkeresi Önt

Ajánlatkérő neve *:
E-mail cím *:
Telefonszám *:
Üzenet::

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!